lifebytyra

Alla inlägg under juni 2013

Av Tyra ♥ - 29 juni 2013 17:22

Hej!

Igår så kom våra kusiner till mormor och morfar och nu är vi där.

Idag har vi varit på vännesbadet!

Det var superkul och vi badade i 3 timmar nästan.♥

När vi kom hem så spelade vi lite fotboll med morfar.

Nu så sitter vi vid datorn och lyssnar på musik.♥

snart ska vi äta så vi hörs!♥

 


Av Tyra ♥ - 24 juni 2013 21:56

Hejsan svejsan!<3

Orkade inte blogga när jag kom hem från norrfällsviken...

Igår så spelade jag en match mot stöcke, vi vann med 12-2 ;)<3

Jag var forward och jag gjorde 4 mål, hehe ;)

Det var en tjej i stöcke som tog hands i målområdet och då blev det straff, jag ville inte lägga den men min tränare sa att jag skulle göra de..

Det var nära att målvakten tog den men det gick typ en dm ifrån hennes händer.

Men iaf idag har jag varit med moa, vi har inte gjort så mycket.

Nu är vi i stugan och moa ska sova här<3

Imorrn är det träning och på onsdag ska jag och moa gå på stan.

Har inte så mycket mer o berätta så vi hörs!<3

 

Av Tyra ♥ - 20 juni 2013 16:04

Tjääna♥

Det var ett tag sen jag bloggade för jag har haft fullt upp med träningar, cupen osv..♥

Men iaf så har jag varit på min brors konfirmation idag.

Vi satt typ i kyrkan i 2 timmar och jag trodde jag skulle dö, det var jättetråkigt!

Men sen när vi kom hem så åt vi tårta och fikade.

Jag har varit på fotbollsskola hela veckan och det var väl okej.

Nu så har jag inget planerat, jag ska åka till norrfällsviken på fredag och det tror jag och är allt♥

Men vi hörs senare!♥

 


Av Tyra ♥ - 14 juni 2013 20:34

Hej!♥

Idag så va ju första dagen på ungdomscupen och det gick superbra!

Vi vann 3 matcher av 3 spelade♥

Imorrn så äre bara hissjö och stöcke vi möter :)

Hoppas som vanligt att det går bra och att vi kommer till final♥

Men iaf har inte så mycket att berätta om dagen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tagga inför matcherna imorrn!

 

Av Tyra ♥ - 12 juni 2013 20:35

Hejj♥

Idag så var jag med tilde och jennie♥

Vi var först på umeå arena och spelade fotboll, sen så åkte vi till jennie och då åt hon oså.

Sen så cyklade vi hem till mig i spöregnet :)♥

När vi kom hit lockade vi håret, bakade och hade skojj!

Sen där vid halv 3 åkte jennie hem och vid 3 åkte tilde hem :(♥

Då gjorde jag mig iordning och sen for ja på match!

Vi mötte umedalen och vi vann med 11-1 tror ja♥

Härligt kämpat södra!♥

När jag kom hem så åt vi och nu så ska jag snart hoppa in i duschen.

Imorrn har jag inget planerat men vi får se vad som händer!

 

Av Tyra ♥ - 11 juni 2013 13:53

Hejsvejs♥

Idag var det ju skolavslutning!

Superskönt med loov!♥

Jag hade min vita klänning och luggen uppsatt.

I morse åkte jag till maja 20 i 8.

Då fixade vi varandras hår och maja målade naglarna♥

Vi cyklade till skolan kvart i 9 och sen skulle vi samlas i klassrummet.

Fyrorna (alltså min klass) sköng summer paradise♥

Det var jätte pinsamt i början!

För våran musiklärares pärm med ackorden i flög iväg så vi fick börja om o alla skrattade typ :D♥

Haha det roliga va att några fortsatte sjunga och några slutade och så blev det tystare och tystare typ, men när alla andra klasser skrattade var det bara kul :D

Men iaf sen åkte jag, mamma och mina kusiner och åt på kina resturang.

Sen åkte vi hem och åt jordgubbstårta, mums♥

Nu så gör ja inte så mycket, lyssnar på musik oså c:

Men ha ett bra sommarlov nu alla underbara♥


klänningen o håret♥:

 











Av Tyra ♥ - 8 juni 2013 20:01

Hej♥

Idag så har jag varit med Jennie♥

Vi va i min stuga o hade skojj!

Vi badade, sprang i vatten spridare, åt glass, körde båt och så mycket mer.

Hade superkul så det ska vi göra om!♥

När vi åkte så körde vi hem jennie o sen beställde vi mat från svalan.

Jag tog en rullkebab o den va go♥

Nu så gör jag inget speciellt, kikar o snapchatar med några underbara kompisar♥

Imorrn så ska jag spela match, inget annat speciellt men vi hörs då♥

 

 

Av Tyra ♥ - 6 juni 2013 17:08

Hejsan!♥

Tänkte berätta lite om min dag.

igår så va jag med elias, thor och maja c:

Vi såg en film, den va bra o så♥

Killarna åkte hem vid 10 typ och då så gjorde jag o maja inte så mycket.

(jag sov hos henne)

Vaknade där vid halv 9 typ o då gick vi upp o åt frukost.

Sen så kom alva och vi hade skojj!♥

Vid lunch gick jag hem och då gick jag till kajsa!
Vi såg The Vampire Diaries, den var jättebra♥

Sen så spelade vi lite fotboll, köpte glass, lockade håret och spelade kubb c:

Jag och kajsa ska kanske sova i tält ikv men bara kanske♥

Men har nyss gjort lite rabarberpaj men ska gå ut nu.

    Hehe♥

 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards