lifebytyra

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Dagen!♥

Av Tyra ♥ - 6 juni 2013 17:08

Hejsan!♥

Tänkte berätta lite om min dag.

igår så va jag med elias, thor och maja c:

Vi såg en film, den va bra o så♥

Killarna åkte hem vid 10 typ och då så gjorde jag o maja inte så mycket.

(jag sov hos henne)

Vaknade där vid halv 9 typ o då gick vi upp o åt frukost.

Sen så kom alva och vi hade skojj!♥

Vid lunch gick jag hem och då gick jag till kajsa!
Vi såg The Vampire Diaries, den var jättebra♥

Sen så spelade vi lite fotboll, köpte glass, lockade håret och spelade kubb c:

Jag och kajsa ska kanske sova i tält ikv men bara kanske♥

Men har nyss gjort lite rabarberpaj men ska gå ut nu.

    Hehe♥

 

 
 
Alice Ekberg

Alice Ekberg

6 juni 2013 17:50

Fin blogg :)
Besök gärna min blogg:
http://finastealice.devote.se/

HA en bra dag :D

http://finastealice.devote.se

Tyra ♥

6 juni 2013 19:21

åh tack så mycket!♥
Ska checka bloggen nu c:

Detsamma♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tyra ♥ - 13 augusti 2013 10:35

Hejhej♥ Jag sov över hos emma igår till idag ikv♥De va kul, vi somnade typ där vid 12. Sen åt vi frukost och nu är vi hos mig. Har inte så mycket mer å säga så det här får bli ett kort inlägg.♥   ...

Av Tyra ♥ - 9 augusti 2013 16:24

Hejhej!♥ Jag har inte bloggat på ett tag nu som ni säkert har märkt.. Men jag har varit upptagen med annat och helt enkelt inte orkat sitta inne varje dag och blogga nu när jag har sommarlov o allt. Fast nu så ska jag börja blogga igen!I...

Av Tyra ♥ - 24 juli 2013 10:54

Hej förlåt för att jag inte har bloggat på ett långt tag men jag har varit med min familj i stugan nästan hela sommarlovet. Och det har varit rätt så varmt så jag har inte orkat sitta inne varje dag och blogga.. Det har hänt ganska många saker se...

Av Tyra ♥ - 8 juli 2013 21:11

Hej sorry för den superdåliga bloggningen men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har ju varit i stugan och där har vi inte så bra internet oså. Nu är jag i skellefteå med bianca och idag så har vi varit på vitbergsbadet och badat.♥ V...

Av Tyra ♥ - 29 juni 2013 17:22

Hej! Igår så kom våra kusiner till mormor och morfar och nu är vi där. Idag har vi varit på vännesbadet! Det var superkul och vi badade i 3 timmar nästan.♥ När vi kom hem så spelade vi lite fotboll med morfar. Nu så sitter vi vid dat...

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards