lifebytyra

Alla inlägg under juli 2013

Av Tyra ♥ - 24 juli 2013 10:54

Hej förlåt för att jag inte har bloggat på ett långt tag men jag har varit med min familj i stugan nästan hela sommarlovet.

Och det har varit rätt så varmt så jag har inte orkat sitta inne varje dag och blogga..

Det har hänt ganska många saker sen jag bloggade sist, jag har fyllt år, jag har haft kompisar som sover över och så mycket mer!♥

Mitt kalas va superkul, vi badade oså.♥

Moa har iaf sovit över hos mig ikväll, vi ska snart åka till stugan och bada och sen imorrn så börjar uff.

Vi vann en röstning så vi kommer att sena en match i tv!♥

den matchen som sänds kommer vi att spela mot ett pitelag.

Iaf nu ska jag och moa se på en film och sen åker vi tills stugan..♥

Hejdå.

 

Av Tyra ♥ - 8 juli 2013 21:11

Hej sorry för den superdåliga bloggningen men jag har helt enkelt inte haft tid.

Jag har ju varit i stugan och där har vi inte så bra internet oså.

Nu är jag i skellefteå med bianca och idag så har vi varit på vitbergsbadet och badat.♥

Vi har också badat hundarna i älven och nu så lyssnar vi på musik och kollar på datorn.♥


Tyvärr så kommer jag inte kunna blogga så mycket eftersom jag är ju här nu och jag ska passa på att vara med bianca så kommer inte hinna med det oså..

Men vi får väll höras när jag kmr hem.♥

 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards