lifebytyra

Alla inlägg under januari 2013

Av Tyra ♥ - 31 januari 2013 20:51

Hellu♥
Imorrn ska jag följa med maja på stan och köpa present till moa :)
Hon fyller år imorrn och ska ha kalas på lördag.
Har ingen aning om vad jag ska köpa men vi får vell se♥
Ska nog äta lite kvällsfika snart,
Hare gött?

Av Tyra ♥ - 31 januari 2013 16:18

Hajj!
Nu är jag med Kajsa c:
Vi ska snart gå över till henne.
Idag slutade jag 20 över 2 och det har inte hänt nått speciellt i skolan.♥
Jag bloggar mer senare!
Hejjdååå♥

Av Tyra ♥ - 29 januari 2013 15:32

Chaabba.Ska snart åka till stallet,Hoppas hoppas hoppas jag får rida Diva❤Idag har det inte vart nått speciellt på skolan,Aja bloggar när jag kommer hem.!❤Byee.!

Av Tyra ♥ - 28 januari 2013 21:26

Hejsan hoppsan.Nu sitter jag o mamma och ser på topmodel sverige c:Det blev just paus..,Imorrn är det tisdag och jag har ridning,Hoppas jag får rida Divaa❤❤❤Bloggar kanske imorrn bitti om jag hinner!Hare gött❤

Av Tyra ♥ - 27 januari 2013 10:45

Hellu!

Gjort en ny omröstning på bloggen.

Frågar var då:

Vad vill ni ha för videos?


Glöm inte att rösta nu!♥

Byyeee



Av Tyra ♥ - 27 januari 2013 10:24

Hejhej.

Imorse vaknade jag vid typ 8.

Vet inte varför, är så himla trött nu..

Men aja, då gick jag ner och såg på lite tv


Nu har jag nyss ätit frukost.

Har inga speciella planer idag heller.

Kanske kommer jag att vara med någon kompis eller så ♥

Idag kommer ju kajsa, jag tror att jag ska vara med henne då!

Nu ska jag fortsätta att göra det jag gör.!

Orkar inte skriva någe mer.


Vii  höööörrssss♥



Av Tyra ♥ - 24 januari 2013 20:52

Halloj.

Idag har jag varit med Kajsa c;

Vi har dansat, sjungit och vart ute och åkt skrana!

Det var jättekul ;)

Vi skulle just åka lite längdskidor men då kom kajsas pappa och så skulle hon hem..

Nu sitter jag på mitt rum och videochattar med henne c:


Imorrn är det fredag,

Har inga riktiga planer men vi får se vad som händer.

Aja, vi hörs och syns <3


Hejjdååee.'

Av Tyra ♥ - 23 januari 2013 17:10

Hejj, sry för dålig bloggning..

Det har varit något fel med min data så man har inte kunnat logga in här på bloggen..

Men nu har det fixat sig :)

Idag har jag vart med Frida!

Vi gjorde inte så mycket men det var sjuuktkul! c:

Hon åkte hem för en stund sedan för hon skulle på sin ridning!

Aja nu ska jag nog bara ta det lungt och chilla lite c;


Hare gött så länge!

Kraaam.'♥


Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards