lifebytyra

Alla inlägg under januari 2013

Av Tyra ♥ - 12 januari 2013 08:41

Hej o godmorgon.Nu är jag ju i skellefteå, jag och Bianca typ myser i soffan och ser på tv:)Vi kanske snart ska gå ut.Men aja, idag vaknade vi 8.Och sen gick vi ner till hundarna❤Då blev det massa bus o så.Men har inget mer att skriva.Så vi hörs❤

Av Tyra ♥ - 11 januari 2013 14:08

Hejj idag ska vi åka till skellefteåå!!

Jag mamma och hugo kommer att åka.

Kommer bli 7:kt kuul♥


Jag har länktat såå mycket;*<3

Bianca bodde ju här förut men flyttade,

Det ska bli så kuul och träffa henne.


Men jag kommer typ att ta med mig datan eller låna där.

LOVAR jag kommer att blogga ♥

Glöm inte att rösta i min omröstning,

Jag börjar ju snart med det som fått fläst röster c:


Har inge mer o skriiva.

Byyee♥

Av Tyra ♥ - 10 januari 2013 17:18

Hejj, nu är jag med Kajsa o Clara c;

Vi har typ spelat buzz och varit ute och åkt skrana.

Nu sitter vi bara och tittar runt lite på datorn.

Imorrn är det fredag och jag ska vara med Maja ♥

 

Haha, jättegammal bild c;<3

Hejjdååe♥

Av Tyra ♥ - 10 januari 2013 07:30

Hejj, snart ska jag gå till Maja.Idag efter skolan ska jag vara med Kajsa, vet inte riktigt var vi kommer att göra men det kommer nog att bli skoj ❤Hinner inte skriva mer såVi hörs❤

Av Tyra ♥ - 9 januari 2013 19:43

Hejsan!

Har gjort en liten omrösting som ni kan rösta i..

Rösta på det altenativ du tycker♥

På söndag kommer jag börja med det som har fått flest röster!


Frågan är ju då:

Vad vill ni se på bloggen?


Kom ihåg att rösta nu;)

Av Tyra ♥ - 9 januari 2013 17:07

Hejsan svejsan.

Välkommen till min blogg!

Jag kommer blogga hyfsat ofta och ja.. :D

Hoppas ni gillar bloggen och fortsätter att läsa den♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards