lifebytyra

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Tyra ♥ - 13 februari 2013 20:53

Tjääna!

Idag har det vart en rolig men jobbig dag.

Vi hade gympa och skulle åka skidor som sagt.

Jag åkte bara ett varv och man måste åka två,

Så när alla gick hem fick jag stanna och åka lite till..

Aja, sen gick jag hem med Maja.

Vi typ chillade och sen vid typ fyra halv fem for vi ut och sprang.

Nu gör jag inte så mycket,kom hem från maja för en stund sedan!

Vi var oxå med Alva c:

Dom målade mina naglar o det blev jättefint<3;*

Imorrn har vi klassenstimme på skolan!

Det kommer att bli superduuperkul!!

Aja, det var det jag hade o säga denna gång.


Hejjddåå!



Av Tyra ♥ - 13 februari 2013 08:14

Hallu!
Idag har vi sovmorgon, sköönt<3
Jag ska snart äta lite frukost och sen gå till maja.
Idag har vi skidor på gympan.
Åhh, måste släpa dit mina dumma skidor, årkar inte.. :p
Men idag är det inget speciellt som ska hända.
Jag och maja kanske ska fara ut och springa efter skolan,kommer bli jobbigt men kul:)
Jahapp det var det.
Orkar inte skriva mer, vi hörs<3

~Tyraa~

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards