lifebytyra

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Tyra ♥ - 16 april 2013 20:38

Hejsansvejsan!♥

Idag på skolan var det typ inget speciellt..

Vi hade musik osv.

Men sen när jag kom hem åkte jag till stallet♥

Vi fick rida barbacka och jag red Tilda♥

Det gick superbra och hon var lika snäll som alltid!

Hon låssade väldigt mycket hår så jag var alldeles vit när jag hoppade av c:

Mamma hjälpte mej att borsta av och sen åkte vi hem.

Idag fick vi oxå våra majblommor så jag gick ut med dom när jag kom hem.

Jag sålde ändå ganska mycket men det blev typ 700 kr och lite småpengar som jag inte orkade räkna.

Nu så kollar jag lite på youtube och instagram!♥

 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards