lifebytyra

Alla inlägg under februari 2013

Av Tyra ♥ - 10 februari 2013 13:17

Hellu.
Har inget i göra!
Väntar på Kajsa som ska komma men hon kommer ju aldrig.
Sitter och ser på tvn nu och kikar med några kompisar.
Snart ska man väll komma på något o göra.
Jag kanske ska gå ut eller nått.
Haha, har inget o skriva om, vi hörs<3

~Tyraa~

Av Tyra ♥ - 9 februari 2013 10:15

Helluu c;

Vaknade för inte en så lång stund sedan.

Snart ska jag äta frukost, kanske jag ringer  någon sen,♥

Men iaf.

Igår såg jag och maja Eclipse, det var jäätteläskig och spännande!

Haha när maja skulle gå på toan vågade jag inte stanna där själv så jag fick sitta i bastun xD♥

Det var jättekul igår!

Men vi hörs snart♥


♥○&spades;••◘♦&clubs;&spades;☺☻♥




Av Tyra ♥ - 7 februari 2013 15:18

Chabbaa<3
Nu är jag med Kajsa!
Vi sitter och tittar på tv just nu.
Jaja men jag bloggar mer senare ;)
~Tyra~

Av Tyra ♥ - 5 februari 2013 19:42

Halloj, idag har det varit en ganska lungdag.

Jag har varit på stallet och vi fick hoppa c;

Idag red jag Gandalf, sötaste hästen i världen.

Hihii.

Sen åkte jag hem, duschade och åt middag. 

Det var typ någon kyckling gryta av nått slag c:

Nu sitter jag bara och chillar lite.

Imorrn är det onsdag och sovmorgon, har inget speciellt.

Kanske ska vara med någon kompis eller så.

Nu ska jag dra mig mot soffan!


Hejjdå <3


Av Tyra ♥ - 3 februari 2013 15:12

Chabba.'♥

Nu är jag i stugan och har nyss åkt skoter c:

Det var jättekul!

Nu har vi tagit en paus och jag vet inte om vi ska åka mer senare..

Men iaf när jag kommer hem ska jag typ ringa nån kompis!
Vi får se♥

Hör av mig senare.'

Hejdae,<3

Av Tyra ♥ - 3 februari 2013 10:38

Godmorgon på er c:
Imorse vaknade jag vid 9.
Då gick jag ner och åt frukost.
Men nu sitter jag bara i soffan och tar det chill!:)
Vi ska snart åka till stugan med några kömpisar<3
Kommer kanske att få ta med mig någon men vi får se;)

Aja vi hörs <3
Byyee!

Av Tyra ♥ - 2 februari 2013 19:24

Hejsan.

Har nyss komit hem från kalaset c;

Det var jättekul, vi spelade buzz och skrattade ♥

Jag satt mest o kollade på när dom andra spelade men det var kul:)

Kanske ska fara till Linnéa och bada och se på melodifestivalen!

Vi får se, vi får se..

Aja men hare ♥

Av Tyra ♥ - 2 februari 2013 10:03

Hejj, ikväll har kajsa sovit hos mig :)

Det var jättekul, vi sov nere på sofforna.

Idag ska jag på moas kalas det kommer bli kul♥

Har just sett på gladiatorerna, vi missade det igår så vi såg reprisen nu.

Jag vaknade där vid 8 nånstans, jobbigt vill sova ;)

men aja bloggar mer när jag kommer hem eller lite innan.

Vi hörs♥

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards