lifebytyra

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Tyra ♥ - 15 maj 2013 19:18

Hejj♥

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte hunnit eller orkat.

Men idag så var skolan okej, vi hade fotboll på gympan så det var skojj!♥

Sen efter skolan cyklade jag hem o sen for jag o mamma på loppis.

Det var vi hennes jobb och det var faktiskt ganska kul! c:

Emma a kom också dit och vi typ gick runt och tittade på alla saker.

Jag köte en bulle och benskyddshållare eller vad det nu heter?♥

Vet inte om jag sagt det men min mobil hade gått sönder men nu är det lagad så ja c:

Nu sitter jag och kollar lite insta osv.

Ska typ hitta på något roligt snart c;♥

 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards