lifebytyra

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Tyra ♥ - 26 maj 2013 20:47

Hejsvejs!♥

Igår spelade jag match.

Det var två men jag spelade bara den första matchen.

Vi spelade mot samma lag två gånger men aja.

Första vann vi med 8-0 och andra med 10-1, väldigt lyckade matcher kan man ju säga♥

När jag kom hem så kom kajsa, hennes pappa skulle bort så hon skulle sova hos mig.

Men vi åkte iaf till våra kusiner då för maria fyllde år, vi åt middag o hade det bara mysigt.

Emma kom förbi och då åkte jag hon o kajsa hem till oss och ja, flummade♥

Sen idag så har vi inte gjort så mycket, vi har tittat på en kompis match och lite sånt.

Jag kom nyss hem från scandic för min o emmas familj vär där o åt.

Jag åt buffé!♥

Men det kanske är något på tv:en som jag ska se annars har jag inte så mycket o göra.

Imorrn ska kanske jag och kajsa åka på stan.

Jag har inget som jag ska köpa direkt men vi får se om jag hittar nått.♥

detta inlägget blev ganska långt men aja..

 

 

Presentation


Hejsan svejsan!
Jag är en tio årig sprallig tjej med en lite konstig humor.. Hoppas ni gillar bloggen! Puss å kram♥

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för videos?
 Video med en kompis.
 Bara en helt random video.
 Sminkvideos då och då.
 Visar om jag köpt något. /haul typ
 Tagvideos?
 Inget av dom?!?! >Hahah

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Justin Bieber - Die In Your Arms

Ovido - Quiz & Flashcards